Jornada sobre Custòdia del Territori al Monestir de Poblet

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest dissabte 16 de maig, s’ha programat una jornada sobre la Custòdia del Territori al Palau del Abat del Monestir de Poblet.
Aquesta iniciativa és liderada a Catalunya per la Xarxa de Custòdia del Territori des de fa anys, i en aquesta ocasió donarà la oportunitat d’escoltar diverses experiències en custòdia, pròximes al nostre territori, de la mà de les mateixes entitats involucrades.
La jornada s’iniciarà a les 9:30h i finalitzarà a les 14h, amb una visita al monestir de Poblet per a tots els assistents. La participació és gratuïta però és necessària la inscripció a través del web: www.xct.cat.
Aquesta iniciativa és liderada a Catalunya per la Xarxa de Custòdia del Territori des de fa anys, i en aquesta ocasió donarà la oportunitat d’escoltar diverses experiències en custòdia, pròximes al nostre territori, de la mà de les mateixes entitats involucrades.
La jornada s’iniciarà a les 9:30h i finalitzarà a les 14h, amb una visita al monestir de Poblet per a tots els assistents. La participació és gratuïta però és necessària la inscripció a través del web: www.xct.cat.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
