Josep Andreu: "Ens plantegem de tornar a posar l'estelada"

Montblanc

Una imatge en que l'estelada estava al balcó de l'Ajuntament de Montblanc
Una imatge en que l'estelada estava al balcó de l'Ajuntament de Montblanc
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest dijous 14 de maig, la Junta Electoral Central ha anunciat que s’obliga a retirar les estelades d’edificis i espais públics durant la campanya electoral, després d’una denúncia de Societat Civil Catalana. Els motius són que aquestes “són incompatibles amb l’obligació de neutralitat dels poders públics”.

Un dels indrets de la Conca de Barberà on es lluïa aquesta bandera era l’Ajuntament de Montblanc, però el consistori va treure l’estelada al celebrar-se les Festes de Sant Maties la setmana passada i així posar-hi la bandera de Montblanc i la senyera.

Segons declaracions a novaconca.cat de l’alcalde de Montblanc, Josep Andreu, “si algun ajuntament català treu alguna estelada per la força ens platejarem de tornar-la a posar”.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres