L’escola de Blancafort ha viscut la primera setmana de la seva Quinzena Cultural

Resta de pobles

Una de les activitats
Una de les activitats
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El passat dimarts, 5 de maig, van començar a Blancafort els actes de la seva Quinzena Cultural 2015, organitzada conjuntament per l’AMPA de l’escola de Blancafort, el Claustre de professors de l’escola de Blancafort, la Societat de Caçadors la Pau, l’AE de Blancafort i l’Ajuntament de Blancafort.

El primer acte va ser una conferència adreçada als escolars a càrrec de l’historiador Sr. Gabriel Serra a l’entorn del tema: «Blancafort i Montblanc: veïns amb un passat comú».

El dimecres, 6 de maig, l’activitat estava organitzada per la Societat de Caçadors La Pau. La seva proposta de cara als escolars era un taller a l’entorn de les aus del terme amb una exhibició de vol de falcons i d’un mussol.

El dijous, 7 de maig, era el torm de la companyia Vallsamba, que va introduir els nens en el món dels ritmes dels instruments de percussió.

El diumenge, 10 de maig, l’activitat estava organitzada per l’AE de Blancafort. El seu projecte ha estat la realització d’una caminada per senyalitzar un camí-senderó del nostre terme prèviament determinat. Es va programar com una activitat d’orientació i excursionisme, apte per a tothom.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres