Poblet ha estat seu de la Jornada sobre Custòdia del Territori

Durant tot el matí d’aquest dissabte 16 de maig, un bon nombre de participants han pres part en la Jornada sobre Custòdia del Territori al Monestir de Poblet, que s’ha encetat a quarts de deu del matí amb la benvinguda i s’ha perllongat fins a les dues del migdia, sota l’organització del Monestir de Poblet i la XCT.
Cal destacar que la jornada ha estat útil de cara a posar en valor el compromís del Monestir de Poblet amb la custòdia del territori, mostrant com les comunitats religioses també poden esdevenir un agent actiu i corresponsable amb la millora dels valors naturals, culturals i paisatgístics del territori.
En aquest sentit, el Pare Lluc Torcal, Prior del Monestir ha presentat el projecte ambiental de Poblet “La conversió ecològica de Poblet”. També, s’ha donat a conèixer l’estat actual de la custòdia del territori a les comarques de Tarragona, així com algunes de les iniciatives que s’estan duent a terme de la mà d’entitats de custòdia privades, ajuntaments i empreses.
