Torna la campanya «L’Espluga somriu a la primavera»

L'Espluga de Francolí

Cartell de la campanya
Cartell de la campanya
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Després de l’èxit de l’edició de l’any passat de la campanya «L’Espluga somriu a la primavera», duta a terme per l’Ajuntament de l’Espluga de Francolí, aquest mes de maig torna de nou la iniciativa.

De l’11 al 30 de maig, els veïns i veïnes poden passar per l’Ajuntament en horari d’oficina per tal de recollir un val per un import de 3 euros i mig que podran bescanviar per plantes d’exterior.

Aquests vals podran ser bescanviats a qualsevol dels quatre establiments de floristeria de l’Espluga de Francolí (Floristeria Civiflor, Floristeria Espai Natural, Jardineria Vidal i Venda de planter Ivan Pérez), que de l’11 de maig a l’11 de juny aplicaran als clients aquest descompte.
 
De la mateixa manera, també es convida a tots els veïns i veïnes a guarnir els balcons i finestres, i participar en un concurs per premiar el més bonic. Els interessats podran formalitzar la inscripció al concurs mitjançant una butlleta que trobaran a les oficines de l’Ajuntament de l’Espluga de Francolí.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres