Torna la campanya «L’Espluga somriu a la primavera»

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Després de l’èxit de l’edició de l’any passat de la campanya «L’Espluga somriu a la primavera», duta a terme per l’Ajuntament de l’Espluga de Francolí, aquest mes de maig torna de nou la iniciativa.
De l’11 al 30 de maig, els veïns i veïnes poden passar per l’Ajuntament en horari d’oficina per tal de recollir un val per un import de 3 euros i mig que podran bescanviar per plantes d’exterior.
Aquests vals podran ser bescanviats a qualsevol dels quatre establiments de floristeria de l’Espluga de Francolí (Floristeria Civiflor, Floristeria Espai Natural, Jardineria Vidal i Venda de planter Ivan Pérez), que de l’11 de maig a l’11 de juny aplicaran als clients aquest descompte.
De la mateixa manera, també es convida a tots els veïns i veïnes a guarnir els balcons i finestres, i participar en un concurs per premiar el més bonic. Els interessats podran formalitzar la inscripció al concurs mitjançant una butlleta que trobaran a les oficines de l’Ajuntament de l’Espluga de Francolí.
De l’11 al 30 de maig, els veïns i veïnes poden passar per l’Ajuntament en horari d’oficina per tal de recollir un val per un import de 3 euros i mig que podran bescanviar per plantes d’exterior.
Aquests vals podran ser bescanviats a qualsevol dels quatre establiments de floristeria de l’Espluga de Francolí (Floristeria Civiflor, Floristeria Espai Natural, Jardineria Vidal i Venda de planter Ivan Pérez), que de l’11 de maig a l’11 de juny aplicaran als clients aquest descompte.
De la mateixa manera, també es convida a tots els veïns i veïnes a guarnir els balcons i finestres, i participar en un concurs per premiar el més bonic. Els interessats podran formalitzar la inscripció al concurs mitjançant una butlleta que trobaran a les oficines de l’Ajuntament de l’Espluga de Francolí.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
