Finalitzen les caminades de primavera per la comarca

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Dissabte passat dia 16 de maig es va realitzar la darrera caminada de primavera organitzada a la comarca de la Conca de Barberà. Aquesta va constar d’una caminada pels Comalats que va comptar amb la participació d’una cinquantena de persones.
Cal dir que aquest era el segon cicle de caminades organitzat pel Servei de Turisme del Consell Comarcal de la Conca de Barberà amb la col·laboració dels ajuntaments de Llorac, Les Piles, Passanant i Belltall, Forès i Vilanova de Prades. En total s’han fet quatre rutes per les serres que envolten la comarca i aquestes han aplegat fins a 143 persones.
Cal dir que aquest era el segon cicle de caminades organitzat pel Servei de Turisme del Consell Comarcal de la Conca de Barberà amb la col·laboració dels ajuntaments de Llorac, Les Piles, Passanant i Belltall, Forès i Vilanova de Prades. En total s’han fet quatre rutes per les serres que envolten la comarca i aquestes han aplegat fins a 143 persones.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
