17 candidatures de la comarca s’impliquen per la independència en la campanya de l’ANC

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La campanya ”Els ajuntaments per la Independència”, promoguda per la Assemblea Nacional Catalana – Conca de Barberà per aconseguir que les candidatures que concorren als comicis electorals d’aquest proper diumenge facin explícit en el seu programa la seva implicació per la independència de Catalunya ha obtingut un important ressò a la comarca.

A la Conca de Barberà, 17 candidatures i tres persones a títol individual, d’10 municipis diferents, han signat els compromisos. Aquests compromisos preveuen la declaració de suport del Ple municipal als acords i accions que el nou Parlament resultant de les eleccions del 27-S prengui per posar en marxa el procés constituent de la República catalana; l’impuls a la creació d’un Assemblea catalana de càrrecs electes i a participar-hi activament, en el cas que l’Estat espanyol suspengués o intervingués l’autogovern, i la ratificació o l’adhesió de la pertinença del municipi a l’AMI.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres