Darrer dia de campanya electoral

Propaganda electoral dels partits polítics montblanquins
Propaganda electoral dels partits polítics montblanquins
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Avui divendres 22 de maig és el darrer dia de la campanya electoral, darrer dia en el que els partits polítics d’arreu poden demanar el seu vot als electors ja que a la mitjanit, és a dir, tot el dissabte 23 de maig, es donarà pas a la jornada de reflexió.

Molts són els partits que aprofiten aquest últim dia de la campanya per a realitzar l’acte final de campanya. A Montblanc, per exemple, Agrupament Catalanista de Montblanc ha organitzat un acte a les 8 del vespre a l’antiga església de Sant Francesc. Serà l’acte final de campanya del partit que lidera l’actual alcalde del municipi, Josep Andreu.

El partit de la FIC Montblanc, encapçalat per Toni Gutiérrez, realitzarà l’acte final de campanya a les 8 del vespre al Casal d’entitats. L’acte comptarà, entre d’altres, amb Josep Pijoan, alcalde de Pira, i Rodrigo Navarro, delegat sector automoció Tarragona.

La CUP celebrarà a l’antic Hospital de Santa Magdalena, també a les 8 del vespre, el seu darrer acte de campanya. La Candidatura d’Unitat Popular de Montblanc tancarà la seva campanya electoral amb un acte polític que comptarà amb Jordi Martorell, activista cultural; Joana Peñaranda, membre de l’ANC; i Núria Albà, alcaldessa de Senan. Finalment hi haurà sopar popular per tots els assistents.

Per la seva part, Convergència i Unió va tancar la campanya a Montblanc ja dimecres passat, a l’antic hospital de Santa Magdalena. L’acte va comptar amb la presència de Cèssar Puig, director territorial de Territori i Sostenibilitat a Tarragona, així com Josep Gomis, qui va ser alcalde de Montblanc durant setze anys.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres