Xerrada sobre la importància de la nutrició en les curses i les caminades

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El proper dimecres dia 27 de maig, hi haurà la xerrada “com menjar abans, durant i després d’una caminada o cursa”. La conferència tindrà lloc a la sala d’actes del casal d’entitats de Montblanc a les set de la tarda a càrrec de Yhasmina Àvila. La Yhasmina Àvila a més dels estudis en diatètica i farmàcia, és tècnic d’alta muntanya i treballa per a centres con CREAT, Centre d’entrenament d’alta muntanya. Ella assessorarà sobre la importància del menjar en la pràctica esportiva.
L’acte està organitzat conjuntament pel Club Atlètic Montblanc, el Club Excursionista Montblanc i la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament de Montblanc.
L’acte està organitzat conjuntament pel Club Atlètic Montblanc, el Club Excursionista Montblanc i la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament de Montblanc.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
