Xerrada sobre la importància de la nutrició en les curses i les caminades

Esports

Cartell de la xerrada
Cartell de la xerrada
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El proper dimecres dia 27 de maig, hi haurà la xerrada “com menjar abans, durant i després d’una caminada o cursa”. La conferència tindrà lloc a la sala d’actes del casal d’entitats de Montblanc a les set de la tarda a càrrec de  Yhasmina Àvila. La Yhasmina Àvila a més dels estudis en diatètica i farmàcia, és tècnic d’alta muntanya i treballa per a centres con CREAT, Centre d’entrenament d’alta muntanya. Ella assessorarà sobre la importància del menjar en la pràctica esportiva.

L’acte està organitzat conjuntament pel Club Atlètic Montblanc, el Club Excursionista Montblanc i la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament de Montblanc.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres