El gegantó Marc apadrina al nou escolanet de l’escolania de Montserrat

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El passat diumenge 17 de maig, el gegantó Marc del Barri Montserrat de Montblanc va tenir l’honor de visitar de nou el Monestir de Montserrat, amb motiu de l’apadrinament del gegantó Nicolau.
Una visita extraordinària, en resposta a la invitació que van rebre els “Amics dels Gegants” per apadrinar al gegantó de Montserrat.
L’Escolania de Montserrat, en agraïment a la colla montblanquina, feu obsequi d’una “mona de xocolata” de la reproducció del seu nou gegantó.
Una visita extraordinària, en resposta a la invitació que van rebre els “Amics dels Gegants” per apadrinar al gegantó de Montserrat.
L’Escolania de Montserrat, en agraïment a la colla montblanquina, feu obsequi d’una “mona de xocolata” de la reproducció del seu nou gegantó.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
