40 anys del “Premi Provincial Embelliment de Pobles” a Solivella

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El poble de Solivella el 17 de maig de 1975 va inaugurar la primera pavimentació de carrers i places, la qual cosa va suposar rebre el Premi Provincial d’Embelliment de Pobles, que suposaria el tret de sortida durant els propers anys per modernitzar la resta d’estructures urbanes.
D’aquest fet s’han complert 40 anys i per aquest motiu l’Ajuntament de Solivella ha fet una exposició commemorativa a la sala de La Societat, on si exposen més de 70 fotografies que recorden els actes d’aquell dia.
D’aquest fet s’han complert 40 anys i per aquest motiu l’Ajuntament de Solivella ha fet una exposició commemorativa a la sala de La Societat, on si exposen més de 70 fotografies que recorden els actes d’aquell dia.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
