Eleccions municipals. Normalitat i molta participació en les primeres hores electorals

Tant a Montblanc com a l’Espluga de Francolí així com a la resta de localitats de la Conca de Barberà, la jornada electoral ha engegat amb total normalitat i al migdia, eren moltes les persones que per exemple, acudien al col·legi les Muralles de la Vila Ducal per tal de dipositar el seu vot, enmig d’un to festiu i assolellat més enllà de les diferències polítiques de cadascú. Tant a Montblanc com a l’Espluga els candidats hi eren presents i anaven saludant coneguts que arribaven als col·legis electorals i seguien amb atenció el desenvolupament de la jornada.
Els quatre candidats de Montblanc, Josep Andreu (Agrupament Catalanista de Montblanc); Laura Aluja (CUP); Toni Gutiérrez (FIC) i Francesc Viñas (CiU) ja havien dipositat el seu vot durant les primeres hores del matí, així com també els candidats de l’Espluga de Francolí, l’actual alcalde de Sarral, també l’actual alcalde de Vimbodí i Poblet, la candidata de CiU a Santa Coloma de Queralt que agafa en aquests comicis el relleu al fins ara alcalde al capdavant de la llista, Ramon Borràs, així com la resta d’alcaldes i alcaldables de la nostra comarca.







