SOM Espluga guanya les eleccions municipals a l’Espluga de Francolí

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
SOM Espluga, la llista encapçalada per Jordi Miró, ha guanyat les eleccions municipals a l’Espluga de Francolí amb un total de 867 vots. Per la seva banda, CiU, que feia dotze anys que ostentava la majoria absoluta al municipi, es queda amb un total de 750 vots, que els hi donen 5 regidors. Finalment, la candidatura d’Espluga Viva conserva el regidor que ja tenia en les passades eleccions municipals del 2011.

En total, SOM Espluga-AM ha obtingut un 46,81% dels vots, mentre que CiU s’ha quedat amb el 40,50% i EV-CP n’ha obtingut el 10,96%.

A l’Espluga ha votat un 66,65% del cens electoral, del quals un 2,58% han estat vots nuls i un 1,73% vots en blanc. Un 33,35% del cens s’ha abstingut.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres