Conveni per fomentar l’esport a Montblanc

Esports

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L’Ajuntament de Montblanc i la Fundació ‘La Caixa’ han signat un conveni per tal de fomentar l’esport de base i les activitats esportives de caire social.

L’acord va ser signat per Josep Andreu, alcalde de Montblanc, Joan Mogas, regidor d’Esports, i Biel Secall, director de la sucursal de ‘La Caixa’ a Montblanc.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres