Xerrada a Montblanc per saber com menjar abans, durant i després d’una caminada o cursa

Esports

Un instant de la xerrada
Un instant de la xerrada
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
De la mà de Yhasmina Àvila, aquest dimecres 27 de maig es va dur a terme a Montblanc la conferència “com menjar abans, durant i després d’una caminada o cursa”.

Yhasmina Àvila a més dels estudis en diatètica i farmàcia, és tècnic d’alta muntanya i treballa per a centres con CREAT, Centre d’entrenament d’alta muntanya. Durant la xerrada va parlar de la nutrició esportiva i, especialment, de la nutrició quan es realitzen curses o caminades de llarga distància.

L’acte va tenir lloc a la sala de plens de l’Ajuntament de Montblanc i va comptar amb una bona assistència.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres