Xerrada a Montblanc per saber com menjar abans, durant i després d’una caminada o cursa

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
De la mà de Yhasmina Àvila, aquest dimecres 27 de maig es va dur a terme a Montblanc la conferència “com menjar abans, durant i després d’una caminada o cursa”.
Yhasmina Àvila a més dels estudis en diatètica i farmàcia, és tècnic d’alta muntanya i treballa per a centres con CREAT, Centre d’entrenament d’alta muntanya. Durant la xerrada va parlar de la nutrició esportiva i, especialment, de la nutrició quan es realitzen curses o caminades de llarga distància.
L’acte va tenir lloc a la sala de plens de l’Ajuntament de Montblanc i va comptar amb una bona assistència.
Yhasmina Àvila a més dels estudis en diatètica i farmàcia, és tècnic d’alta muntanya i treballa per a centres con CREAT, Centre d’entrenament d’alta muntanya. Durant la xerrada va parlar de la nutrició esportiva i, especialment, de la nutrició quan es realitzen curses o caminades de llarga distància.
L’acte va tenir lloc a la sala de plens de l’Ajuntament de Montblanc i va comptar amb una bona assistència.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
