Xavier Miró exposa “Nues” a la Sala Sant Miquel de Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La Sala Sant Miquel de Montblanc acull des d’aquest 29 de maig l’exposició “Nues” de l’artista montblanquí Xavier Miró. Una mostra que reivindica la figura femenina.
Precisament és a la Sala Sant Miquel de Montblanc on Miró va presentar la primera exposició “In somnis”, l’any 2006. La seva darrera exposició va ser el 2013, aquell cop sobre paisatges.
La mostra s’inaugurarà aquest 29 de maig a les 8 del vespre i es podrà visitar fins el 7 de juny.
Precisament és a la Sala Sant Miquel de Montblanc on Miró va presentar la primera exposició “In somnis”, l’any 2006. La seva darrera exposició va ser el 2013, aquell cop sobre paisatges.
La mostra s’inaugurarà aquest 29 de maig a les 8 del vespre i es podrà visitar fins el 7 de juny.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
