Conesa recapta més de 500 euros per realitzar millores a l’església

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Conesa va celebrar diumenge passat dia 24 de maig la tradicional festa del 20 de maig, diada en la que antigament els nens i nenes del poble feien la comunió. Així, els conesins i conesines van celebrar la missa en honor a Sant Antoni i es va realitzar el repartiment del Pa Beneït. També es va realitzar la popular subhasta de coques en la que es van aconseguir recaptar fins a 565 euros que seran destinats a les millores de l’església del municipi.
Aquest és un acte organitzat per l’Associació de Fills i Amics de Conesa.
Aquest és un acte organitzat per l’Associació de Fills i Amics de Conesa.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
