Diumenge s’entreguen els Baldiri Reixac, amb un institut i varis alumnes de la comarca premiats

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest diumenge 7 de juny tindrà lloc al Casal de l’Espluga de Francolí l’entrega dels Premis Baldiri Reixac, en la seva 37a edició. Concretament diumenge serà l’entrega dels premis als alumnes distingits. Aquest dia 3 de juny, en canvi, es farà l’entrega dels premis a les escoles, mestres i professors, en un acte a Barcelona.

Els premiats d’aquesta edició ja s’han donat a conèixer i, entre ells, hi ha l’Institut Joan Segura i Valls, de Santa Coloma de Queralt, i quatre treballs d’alumnes de la Conca de Barberà.

L’Institut de Santa Coloma ha estat premiat en la categoria d’Escoles. Quant als alumnes premiats, el primer guardó ha estat pels infants i famílies de l’aula de 4 a 12 mesos, de l’aula d’1 a 2 anys i de l’aula de 2 a 3 anys de l’escola Mare de Déu del Carme, de l’Espluga de Francolí, pel projecte Maleta viatgera de la Llar d’Infants Mare de Déu del Carme. El segon guardó ha recaigut als alumnes de 4t d’ESO Marc Garcia, Albert Griñó, Josep Morató i Arnau Roig pel projecte L’evolució de les tècniques de recol·lecció agrícoles, de l’institut Joan Amigó i Callau. Un tercer premi ha estat pel treball Josep Noguer, un pintor colomí, dels alumnes de 5è i 6è de primària i l’equip de mestres de l’escola Cor de Roure, de Santa Maria de Queralt i, el darrer, per a Estudi de l’ús social del català dels alumnes nouvinguts de l’institut Martí l’Humà, de l’alumna Aïda Moyà d’aquest centre de Montblanc, juntament amb la seva professora Noemí Nadal i Membrive.

Els premis, que atorga la Fundació Carulla, estan destinats a l’estímul i al reconeixement de l’escola catalana i de qualitat.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres