Montblanc acull el taller de risoteràpia que també es farà a l’Espluga i Santa Coloma

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El passat divendres 29 de maig, de la mà de l’Oficina Jove de la Conca de Barberà, es va realitzar a Montblanc el taller de risoteràpia. Aquest tenia per objectiu oferir recursos pràctics i habilitats bàsiques que permetessin millorar qualsevol aprenentatge dels joves i, oferir estratègies que milloressin l’actitud positiva davant dels estudis i que els ajudin a relaxar-se i desestressar-se.
L’activitat va anar a càrrec de la psicòloga i terapeuta Mireia Galimany i, es va realitzar al casal d’entitats amb la participació d’una vintena de persones de la comarca.
El taller previst aquest divendres a Santa Coloma de Queralt és realitzarà durant l’estiu.
L’activitat va anar a càrrec de la psicòloga i terapeuta Mireia Galimany i, es va realitzar al casal d’entitats amb la participació d’una vintena de persones de la comarca.
El taller previst aquest divendres a Santa Coloma de Queralt és realitzarà durant l’estiu.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
