Accident a la C-14 per la sortida de via d’un camió entre Solivella i la Guàrdia dels Prats

L'accident ha tingut lloc entre la Guàrdia dels Prats i Solivella, a la C-14
L'accident ha tingut lloc entre la Guàrdia dels Prats i Solivella, a la C-14
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest dimarts 2 de juny, a les cinc de la tarda, els Bombers de la Generalitat han rebut l’avís d’un accident a la C-14, entre Solivella i la Guàrdia dels Prats.

Segons ha pogut saber aquesta redacció, un camió ha sortit de la via, concretament al km 40. El camió ha quedat bolcat en una zona de sembrat de blat i, com a conseqüència de l’accident el conductor ha quedat atrapat dintre de la cabina.

Fins el lloc s’hi han desplaçat sis dotacions de Bombers, a més de serveis sanitaris i Mossos d’Esquadra i no ha sigut necessari el tall de la via.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres