Una petxina d’argent, protagonista de la Peça del Mes al Museu Comarcal

Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Diumenge 7 de juny a les 12 h al Museu Comarcal de la Conca de Barberà hi haurà una conferència relacionada amb la Peça del Mes. Recordeu que aquesta és una activitat que pretén apropar el públic a les peces més emblemàtiques de la història de la Conca.

En aquesta ocasió s’ha triat una petxina d’argent que s’utilitzava per oferir l’aigua beneïda als membres de l’Ajuntament en entrar a l’església.

L’acte serà presidit per en Josep Gomis i Martí, president del Museu Comarcal de la Conca de Barberà, farà la lectura de la fitxa en Josep Andreu i Domingo, alcalde Montblanc, i la xerrada anirà a càrrec d’en Jaume Felip Sánchez.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres