L’AE Blancafort puja al Pedarforca

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Dissabte passat dia 30 de maig un grup de socis de l’A.E. Blancafort van sortir en direcció el Massís del Pedraforca per assolir un cim (2504m) emblemàtic de les nostres contrades.
L’expedició va anar avançant durant el transcurs del matí entre els altres muntanyencs/es i les pedres que fan simbòlic el cim, aproximadament desprès de 5h caminant, els socis van fer cim entre aplaudiments amb l’arribada del soci més jove, el David que amb 11 anys feia cim.
Un cop fetes les fotos de rigor van agafar el camí de tornada, amb baixada directa des del cim fins al refugi i posteriorment al pàrquing, acumulant unes 7h de caminada.
L’expedició va anar avançant durant el transcurs del matí entre els altres muntanyencs/es i les pedres que fan simbòlic el cim, aproximadament desprès de 5h caminant, els socis van fer cim entre aplaudiments amb l’arribada del soci més jove, el David que amb 11 anys feia cim.
Un cop fetes les fotos de rigor van agafar el camí de tornada, amb baixada directa des del cim fins al refugi i posteriorment al pàrquing, acumulant unes 7h de caminada.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
