Reconeixement a Santa Coloma al sènior masculí del CB Àguiles per l’ascens

Esports

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Dissabte passat dia 6 de juny va tenir lloc a l’ajuntament de Santa Coloma de Queralt un acte institucional en el que es va rebre l’equip sènior masculí del CB Àguiles que aquesta temporada s’ha proclamat campió del grup 6 de el campionat de Catalunya, 3a categoria i pujarà a Segona Catalana la propera temporada.

L’acte va comptar amb l’alcalde en funcions Ramon Borràs, qui va agrair l’esforç que han fet tots els jugadors durant la temporada.

També van oferir algunes paraules els jugadors Jaume Sendra i Albert Llorens, així com el president Ramon Mullerat, fent esment de la bona feina del club i dels jugadors que cada setmana hi entrenen.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres