Nous cubells de recollida selectiva de matèria orgànica pels restaurants i menjadors escolars

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Coincidint amb el Dia Mundial del Medi Ambient, divendres 5 de juny, el Consell Comarcal de la Conca de Barberà va presentar els nous cubells per a la recollida selectiva de matèria orgànica destinats als grans productors, restaurants i menjadors escolars.

L’acte es va realitzar al Palau Alenyà de Montblanc amb la presentació a càrrec del conseller comarcal de Medi Ambient en funcions, Joan Güell.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres