Les jugadores de l’A.E. Montblanc, campiones de la Copa Primavera

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest passat cap de setmana les jugadores de futbol sala de l’A.E. Montblanc van disputar la semi-final de la Copa Primavera contra un rival complicat com és el Salou C.F.S, un equip que sempre havia posat contra les cordes a les jugadores de la Conca.
Si les montblanquines es classificaven, s’haurien d’enfrontar a la final o a l’actual campió de lliga, El Morell, o a un Futbolpax que fins a la data les jugadores de l’A.E. Montblanc havien sigut incapaces de guanyar. Així que es presentava un cap de setmana de fortes emocions per les Fèmines de Montblanc.
La semi-final va començar molt igualada, però les noies de la Conca poc a poc van anar guanyant terreny. Les noies d’Oscar es van dedicar a mantenir el resultat del partit (2-0) per obtenir el merescut passe a la final de Copa i així va acaba sent, amb el xiulet final de l’àrbitre va esclatar l’alegria de les noies del Montblanc.
Un cop ja amb la plaça assegurada per la final, calia esperar rival. En aquesta ocasió les jugadores de la Conca s’enfrontarien al Futbolpax que havia eliminat primer a El Morell per un ajustat 5-4. Les noies de l’A.E.Montblanc van saltar a la pista amb la mentalitat de que perquè no aquella podia ser la primera vegada que guanyessin les noies del Futbolpax. I així va ser, les de la Conca des del minut u van estar 100% concentrades i amb unes idees molt clares de tancar-se en defensa i no entrar de cop a l’equip rival. També amb un resultat de 2-0 les montblanquines aconseguien aixecar una copa que reconeixia la bona feina feta per aquest equip.
Si les montblanquines es classificaven, s’haurien d’enfrontar a la final o a l’actual campió de lliga, El Morell, o a un Futbolpax que fins a la data les jugadores de l’A.E. Montblanc havien sigut incapaces de guanyar. Així que es presentava un cap de setmana de fortes emocions per les Fèmines de Montblanc.
La semi-final va començar molt igualada, però les noies de la Conca poc a poc van anar guanyant terreny. Les noies d’Oscar es van dedicar a mantenir el resultat del partit (2-0) per obtenir el merescut passe a la final de Copa i així va acaba sent, amb el xiulet final de l’àrbitre va esclatar l’alegria de les noies del Montblanc.
Un cop ja amb la plaça assegurada per la final, calia esperar rival. En aquesta ocasió les jugadores de la Conca s’enfrontarien al Futbolpax que havia eliminat primer a El Morell per un ajustat 5-4. Les noies de l’A.E.Montblanc van saltar a la pista amb la mentalitat de que perquè no aquella podia ser la primera vegada que guanyessin les noies del Futbolpax. I així va ser, les de la Conca des del minut u van estar 100% concentrades i amb unes idees molt clares de tancar-se en defensa i no entrar de cop a l’equip rival. També amb un resultat de 2-0 les montblanquines aconseguien aixecar una copa que reconeixia la bona feina feta per aquest equip.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
