Reconeixement a Montblanc als equips i esportistes destacats d’aquesta temporada

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest passat dimecres dia 10 de juny es va celebrar un acte a l’Ajuntament de Montblanc en el que es va voler fer un reconeixement als equips i esportistes que han realitzat una temporada destacada enguany.
L’acte va comptar amb l’alcalde i els regidors en funcions del consistori. Els reconeixements es van fer a:
-Alumnes del Club Patí Montblanc que van assolir el podi al primer Trofeu Intern del club.
-Equip cadet femení del Club Tennis Montblanc, format per Alba i Anna Martínez, Lara Balcells i Núria Foguet, que va assolir l’ascens a la categoria d’Or del tennis femení català.
-Equip prebenjamí iniciació de la Secció d’Hoquei de l’AE Montblanc, per la gran temporada realitzada.
-Equip prebenjamí del Club Futbol Montblanc, que ha quedat segon classificat en el campionat de lliga.
-Equip aleví de la Secció de Futbol Sala de l’AE Montblanc, sotscampió de la Lliga Intercomarcal i quart classificat al Campionat Provincial.
-Enric Palau Masdeu, de la Societat Esportiva de Pesca La Bagra, per la seva trajectòria esportiva, en què destaca el tercer lloc als Campionats de Catalunya i la novena posició als Campionats d’Espanya.
-Gerard Combalia, del Club Atlètic Montblanc, pel seu bon resultat a la Marató de Nova York 2014, en què va ocupar el lloc 191 de 50.530 participants, essent el primer català classificat i el tercer espanyol.
-Equip femení de la Secció de Futbol Sala de l’AE Montblanc, que s’ha proclamat campió de la Copa Primavera de Tarragona i sotscampió de lliga.
-Equip sènior masculí del Club Bàsquet Montblanc, que ha obtingut el sotscampionat de Primera Territorial i ha assolit l’ascens a Tercera Catalana.
L’acte va comptar amb l’alcalde i els regidors en funcions del consistori. Els reconeixements es van fer a:
-Alumnes del Club Patí Montblanc que van assolir el podi al primer Trofeu Intern del club.
-Equip cadet femení del Club Tennis Montblanc, format per Alba i Anna Martínez, Lara Balcells i Núria Foguet, que va assolir l’ascens a la categoria d’Or del tennis femení català.
-Equip prebenjamí iniciació de la Secció d’Hoquei de l’AE Montblanc, per la gran temporada realitzada.
-Equip prebenjamí del Club Futbol Montblanc, que ha quedat segon classificat en el campionat de lliga.
-Equip aleví de la Secció de Futbol Sala de l’AE Montblanc, sotscampió de la Lliga Intercomarcal i quart classificat al Campionat Provincial.
-Enric Palau Masdeu, de la Societat Esportiva de Pesca La Bagra, per la seva trajectòria esportiva, en què destaca el tercer lloc als Campionats de Catalunya i la novena posició als Campionats d’Espanya.
-Gerard Combalia, del Club Atlètic Montblanc, pel seu bon resultat a la Marató de Nova York 2014, en què va ocupar el lloc 191 de 50.530 participants, essent el primer català classificat i el tercer espanyol.
-Equip femení de la Secció de Futbol Sala de l’AE Montblanc, que s’ha proclamat campió de la Copa Primavera de Tarragona i sotscampió de lliga.
-Equip sènior masculí del Club Bàsquet Montblanc, que ha obtingut el sotscampionat de Primera Territorial i ha assolit l’ascens a Tercera Catalana.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
