Conveni entre l'Ajuntament de Montblanc i la Unió de Botiguers i Comerciants de Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L'Ajuntament de Montblanc i la Unió de Botiguers i Comerciants de Montblanc han signat aquesta setmana un conveni de col·laboració per tal de promocionar i dinamitzar el comerç montblanquí.
Mitjançant l'esmentat conveni, el consistori montblanquí, a més de la subvenció anual, es compromet a col·laborar en les diferents campanyes que s'organitzen des de la Unió de Botiguers i Comerciants, en l'ocupació de via pública per part dels establiments adherits a l'entitat, la promoció de la targeta de fidelització comercial o la col·laboració en la utilització, per parts dels clients, de les zones blaves.
Mitjançant l'esmentat conveni, el consistori montblanquí, a més de la subvenció anual, es compromet a col·laborar en les diferents campanyes que s'organitzen des de la Unió de Botiguers i Comerciants, en l'ocupació de via pública per part dels establiments adherits a l'entitat, la promoció de la targeta de fidelització comercial o la col·laboració en la utilització, per parts dels clients, de les zones blaves.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
