La Ruta del Cister promociona l'enoturisme del territori

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El dilluns dia 8 de juny els tècnics de La Ruta del Cister van participar en un Workshop d’enoturisme organitzat per l’Agència Catalana de Turisme que va tenir lloc al Monestir de Santes Creus. Aquest workshop representa una plataforma important per donar a conèixer i comercialitzar tota la oferta enoturística del territori. En definitiva, dona la oportunitat de reunir els agents del territori amb operadors, agències de viatges i prescriptors d’enoturisme de diferents països.

En aquesta ocasió participaven 34 operadors turístics internacionals especialitzats. Entre els seus països, trobem: Nova York, Frankfurt, Brussel·les, Londres, Madrid, Helsinki,etc... La Ruta del Cister va oferir diferents paquets turístics on es combinava l’oferta turística del territori de l’Alt Camp, la Conca de Barberà i l’Urgell. Els tècnics es van entrevistar amb diferents agents per fomentar la comercialització de paquets turístics.

Prèviament al workshop, els operadors turístics van poder conèixer “in situ” l’oferta catalana d’enoturisme. Des del dia 3 de juny, fins al dia de la trobada, es van oferir diferents viatges de familiarització on van poder descobrir el territori amb les seves diferents denominacions d’origen. Un dels viatges oferts era per La Ruta del Cister on els permetia descobrir els vins amb DO i diferents espais d’interès turístic.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres