Obert el termini d'inscripció al casal d'estiu a Vimbodí i Poblet

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L’Ajuntament de Vimbodí i Poblet ja ha posat en marxa l’obertura d’inscripcions per la IV Edició del Casal d’Estiu. L’activitat constarà enguany de dos torns. Un primer torn que durarà 5 setmanes, del 29 de juny al 31 de juliol, i un segon torn que anirà del 17 fins al 29 d’agost.
El primer torn costarà 160€, i el segon torn en costarà 75€. El termini d’inscripció finalitza el 19 de juny, i els interessats poden fer-ho a les oficines de l’ajuntament de Vimbodí i Poblet on trobaran el formulari d’inscripció. També es pot fer descarregant el formulari del web municipal i fent una transferència al compte corrent indicat al mateix portal.
El Casal que es durà a terme diàriament de 9h a 13.30h inclou també el curset de natació per tots els infants participants durant el primer torn. Enguany, es reedita aquesta iniciativa que va veure la llum el 2012 i que va tenir una gran acollida entre els infants de la població.
Aquest 15 de juny, a les 6 de la tarda, la directora de la nova empresa que s’encarregarà d’organitzar el Casal d’Estiu, farà una xerrada explicativa adreçada als pares i mares al menjador de l’escola Mare de Déu dels Torrents.
El primer torn costarà 160€, i el segon torn en costarà 75€. El termini d’inscripció finalitza el 19 de juny, i els interessats poden fer-ho a les oficines de l’ajuntament de Vimbodí i Poblet on trobaran el formulari d’inscripció. També es pot fer descarregant el formulari del web municipal i fent una transferència al compte corrent indicat al mateix portal.
El Casal que es durà a terme diàriament de 9h a 13.30h inclou també el curset de natació per tots els infants participants durant el primer torn. Enguany, es reedita aquesta iniciativa que va veure la llum el 2012 i que va tenir una gran acollida entre els infants de la població.
Aquest 15 de juny, a les 6 de la tarda, la directora de la nova empresa que s’encarregarà d’organitzar el Casal d’Estiu, farà una xerrada explicativa adreçada als pares i mares al menjador de l’escola Mare de Déu dels Torrents.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
