Constituït amb total normalitat i tocs emotius el nou consistori montblanquí

Montblanc

Emotiu ple constituent
Emotiu ple constituent
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

Ple total a la sala de plens de l’Ajuntament de Montblanc, a on a les 12 del migdia es constituïa el nou consistori sorgit de les eleccions del 24 de maig. Seguint els criteris establerts per la llei en tots els processos constituents dels nous consistoris tot plegat es va anar desenvolupant segons el previst.

En les seves intervencions, Toni Gutiérrez va afirmar que el govern d’unitat els havia passat factura, alhora que va demanar al nou alcalde que governés per a tothom tot i la majoria absoluta, mentre que el cap de llista de CiU va afirmar que farien una tasca d’oposició constructiva, mentre que la cap de llista de la CUP va posar l’accent en l’apartat social i ambiental. Finalment, Pep Andreu va fer un extens repàs al seu programa i es va comprometre a governar per a tots, desmentint que el govern d’unitat hagués perjudicat les altres formacions, no faltant oferiments i els va estendre la mà. Finalment, Pep Andreu es va emocionar quan va fer referència al procés que viu el país i especialment, al seu sentiment montblanquí sorgit en la infantesa i la joventut.

Finalment i enmig de forts aplaudiments, Pep Andreu era elegit alcalde per 8 vots a favor i tres abstencions. La CUP va presentar la seva cap de llista com alcaldessa, obtenint els dos propis vots de la formació.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres