Un himne per a la Secció d’Hoquei del Casal de l’Espluga

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L’Orquestra Simfònica Treu-li la Pols al Teu Instrument ha gravat aquest cap de setmana l’himne de la Secció d’Hoquei del Casal de l’Espluga en motiu dels 50 anys de la creació de la secció.
L’himne ha estat una composició obra de Borja Moll, director de l’Orquestra Simfònica Treu-li la Pols al Teu Instrument, amb lletra de Jordi Creus, màxim responsable de l’Hoquei espluguí, que es va enregistrar aquest passat diumenge al Teatre del Casal. L’himne serà cantat per Xavi Picarols i altres veus i s’estrenarà al setembre, dins els actes de l’aniversari de l’hoquei espluguí.
L’himne ha estat una composició obra de Borja Moll, director de l’Orquestra Simfònica Treu-li la Pols al Teu Instrument, amb lletra de Jordi Creus, màxim responsable de l’Hoquei espluguí, que es va enregistrar aquest passat diumenge al Teatre del Casal. L’himne serà cantat per Xavi Picarols i altres veus i s’estrenarà al setembre, dins els actes de l’aniversari de l’hoquei espluguí.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
