Mariona Rendé substitueix Carles Andreu a la presidència de la DO Conca de Barberà

Imatge de la nova junta
Imatge de la nova junta
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Divendres passat dia 12 de juny es va renovar la junta de la Denominació d’Origen Conca de Barberà. La nova junta, en la que es renoven la majoria dels membres, té com a presidenta a Mariona Rendé, del celler Rendé-Masdéu de l’Espluga de Francolí, qui substitueix al fins ara president Carles Andreu.

La nova Junta de la DO Conca de Barberà està formada per quatre representants de cooperatives, un de viticultors particulars i cinc de cellers privats: Adolf Jaume Serra Moliner en representació de Vinícola de Sarral, Isidre Rosell Trullols en representació de l’Agrícola de la Conca, , Ricard Poblet Bonastre en representació de Cellers Domenys, Ramon Torres Gavin en representació de l’Agrícola de Barberà i Josep Mª Canela Canela com a viticultor particular. En representació dels cellers privats, Ricard Sebastià Foraster del celler Mas Foraster, Bernat Andreu Ribó del celler Carles Andreu, Enric Vidri Torres del celler Rosa Mª Torres, Sergi Montalà Güell del Viver de Celleristes i Mariona Rendé Civit del celler Rendé Masdéu, que ocuparà el càrrec de presidenta . També hi ha dos vocals tècnics, un en representació del Departament d’Agricultura (DAAM), Jesús Sèmper, i un altre de l’Institut Català de la Vinya i el Vi (INCAVI), Xoán Elorduy.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres