Es presenta a Montblanc la 20a Acampada Jove que es durà a terme del 16 al 18 de juliol

Montblanc

Un instant de la presentació
Un instant de la presentació
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La Sala de Plens de l’Ajuntament de  Montblanc ha acollit avui dimarts, el tradicional acte de presentació de l’Acampada Jove 2015, que cal recordar es durà a terme els dies 16, 17 i 18 de juliol.

La presentació es feia amb presència de Gerard Gómez, director de l’Acampada Jove, i Josep Andreu, alcalde de Montblanc, a més del regidor de cultura sortint, Jordi Albalat i l’encara no oficialitzat nou regidor de cultura, Oriol Pallissó.

En l’acte, s’ha deixat entreveure la propera renovació del conveni entre el consistori montblanquí i l’Acampada Jove pels propers quatre anys a Montblanc, a més a més, del fet que l’acte ha servit per oficialitzar com a primer acte del seu àmbit, el futur regidor Oriol Pallissó, que curiosament, repeteix el fet que ja el seu antecessor va tenir, la presentació de la primera edició de l’Acampada Jove a Montblanc, com a primer acte dintre les seves responsabilitats culturals.

En la presentació, s’ha fet avinent que l’Acampada té com a principal full de ruta la celebració dels seus vint anys d’història, dels quals set a Montblanc i, per tant, el cartell presenta un compendi dels grups que al llarg d’aquests anys han fet història a l’esdeveniment organitzat per les JERC.

També, s’ha parlat de fer un acte especialment commemoratiu del 20è aniversari, que serà desgranat en dates properes i cal remarcar el fet que s’ha presentat oficialment aquesta Acampada Jove, quan falta tot just un mes per a la seva inauguració.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres