L’Institut Martí l’Humà rep el diploma per la contribució a la millora de la qualitat a l’educació

Montblanc

El diploma s’entregava de la mà de la consellera Irene Rigau
El diploma s’entregava de la mà de la consellera Irene Rigau
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El passat mes de desembre l’Institut Martí l’Humà de Montblanc va obtenir la certificació ISO 9001-2008 i el passat dijous 11 de juny rebia el diploma per la contribució a la millora de la qualitat a l’educació com a centre que ha certificat el seu sistema de gestió per a tots els seus ensenyaments, segons la norma UNE-EN ISO 9001:2008. El fet de treballar amb l’ISO 2008 ha permès que el centre de la capital de la Conca de Barberà treballi amb qualitat i millora continua.

El diploma s’entregava de la mà de la consellera Irene Rigau, en nom del Departament d’Ensenyament, en la jornada de final de curs de Qualitat i Millora.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres