L’Institut Martí l’Humà rep el diploma per la contribució a la millora de la qualitat a l’educació

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El passat mes de desembre l’Institut Martí l’Humà de Montblanc va obtenir la certificació ISO 9001-2008 i el passat dijous 11 de juny rebia el diploma per la contribució a la millora de la qualitat a l’educació com a centre que ha certificat el seu sistema de gestió per a tots els seus ensenyaments, segons la norma UNE-EN ISO 9001:2008. El fet de treballar amb l’ISO 2008 ha permès que el centre de la capital de la Conca de Barberà treballi amb qualitat i millora continua.
El diploma s’entregava de la mà de la consellera Irene Rigau, en nom del Departament d’Ensenyament, en la jornada de final de curs de Qualitat i Millora.
El diploma s’entregava de la mà de la consellera Irene Rigau, en nom del Departament d’Ensenyament, en la jornada de final de curs de Qualitat i Millora.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
