La Diputació i l’Obra Social “la Caixa” milloraran 12 espais naturals i donaran feina a 49 persones en risc d’exclusió social

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La Diputació de Tarragona i l’Obra Social “la Caixa” han renovat l’acord de col·laboració que vetlla per la preservació dels espais naturals de la demarcació i per la inserció laboral de persones en risc d’exclusió. Des que es va posar en marxa aquest programa, l’any 2006, un total de 589 persones en risc d’exclusió han tingut accés al món laboral a través de 99 projectes mediambientals.

El president de la Diputació de Tarragona, Josep Poblet, i el director territorial de CaixaBank a Catalunya, Jaume Masana, van signar la renovació per al proper exercici del conveni de col·laboració entre totes dues entitats, al qual l’entitat financera ha destinat un total de 8,4 milions d’euros en aquesta demarcació.

Josep Poblet va destacar la importància d’aquesta cooperació a favor del territori i es va referir al vessant social i mediambiental dels projectes que sorgeixen d’aquest acord, que enguany celebra el seu desè aniversari.

Al seu torn, Jaume Masana va subratllar el valor d’aquesta iniciativa, que requereix del treball i l’esforç de persones en risc d’exclusió social i que té, al mateix temps, un important retorn per aquest col·lectiu.

L’acord del 2015 proporcionarà feina a 49 persones i preveu un total de 12 projectes de preservació de l’entorn arreu de la demarcació. Entre els principals objectius de l’acord hi trobem el de minimitzar els efectes del canvi climàtic i la preservació de la biodiversitat.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres