Aquest estiu el Consell Comarcal i els ajuntaments de la comarca tornen a organitzar el Transport Jove

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquesta serà la novena edició que el Consell Comarcal amb la col·laboració dels ajuntaments de la comarca organitza el Transport Jove, el qual es desplaça als municipis de la Conca de Barberà amb motiu de les festes majors. El Transport Jove va ser creat per prevenir els accidents de trànsit entre els joves alhora es vol promocionar estils de vida i conductes saludables. El Transport relaciona joves de tots els municipis creant xarxa entre ells i afavorint l’arrelament dels joves de la comarca. En l’edició passada van pujar al Transport Jove més de 2.600 joves. Tota la informació sobre els serveis del Transport Jove es troba penjada al www.concajove.cat.
Aquest servei el pot utilitzar lliurement tothom que vulgui, excepte els menors de 16 anys (nascuts a partir de l’any 2000 en endavant) que hauran d’anar acompanyats dels pares o mares. Els usuaris majors de 16 i menors de 18 (nascuts els anys 1998 i 1999) hauran de portar una autorització del pare/mare o tutor legal, cada vegada que utilitzin el servei. El retorn cap als municipis d’origen es realitzarà a les 5 de la matinada. Com que es tracta d’un servei nocturn i cal vetllar en tot moment per la seguretat dels usuaris, no es deixarà pujar a l’autocar aquelles persones amb comportaments incívics i amb símptomes clars d’embriaguesa.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
