La Fundació La Caixa i el Consell Comarcal col·laboren en diferents inversions per a la comarca

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El president del Consell Comarcal, Josep Amill, i el director d’institucions de Caixabank, Alexis Gómez, en representació de la Fundació Bancària La Caixa han signat aquest dimecres al matí al Consell Comarcal un conveni de col·laboració per afavorir el desenvolupament de les diverses activitats de caràcter social.
Concretament, la Fundació La Caixa aportarà un total de 5.000 € per col·laborar en la posta en funcionament del Viver agroalimentari de la Conca de Barberà i en la millora de les infraestructures de l’aula telemàtica de Santa Coloma de Queralt.
Aquests dos serveis són titularitat del Consell Comarcal i a través d’aquest el Consell vol impulsar actuacions que fomentin tant la millora econòmica de la comarca com el nivell formatiu de persones amb dificultats econòmiques o socials.
Concretament, la Fundació La Caixa aportarà un total de 5.000 € per col·laborar en la posta en funcionament del Viver agroalimentari de la Conca de Barberà i en la millora de les infraestructures de l’aula telemàtica de Santa Coloma de Queralt.
Aquests dos serveis són titularitat del Consell Comarcal i a través d’aquest el Consell vol impulsar actuacions que fomentin tant la millora econòmica de la comarca com el nivell formatiu de persones amb dificultats econòmiques o socials.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
