Tallers sobre com reduir la factura de la llum a diferents municipis de la Conca de Barberà

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La Diputació de Tarragona, en col·laboració amb el Consell Comarcal, ha organitzat tres tallers sobre estalvi energètic que porten per nom “La factura de la llum, com podem reduir-la?”, amb motiu de la Setmana Europea de l’Energia Sostenible. El contingut es basa en informar els ciutadans sobre com poden reduir la factura de la llum.
L’objectiu del taller és aconseguir un canvi d’actitud en matèria energètica entre la ciutadania i millorar la gestió del consum energètic. Al taller es farà una anàlisi pràctica de la factura de la llum, per posar a l’abast de les persones assistents els coneixements necessaris per reduir el consum energètic a la llar. Per això es recomana als assistents que portin una factura per tal que puguin fer el seguiment de les explicacions. La primera xerrada tindrà lloc el dia 1 de juliol al municipi de Vimbodí i Poblet. Les següents seran el dia 2 de juliol, al municipi de l’Espluga de Francolí, i el dia 8 de juliol, al municipi de Sarral.
La Setmana Europea de l’Energia Sostenible és una campanya de conscienciació que pretén sensibilitzar la societat en relació a l’estalvi i l’eficiència energètica com a camí per avançar cap un escenari de consum energètic responsable que contribueixi a assegurar un sistema energètic sostenible en línia amb els objectius europeus.
L’objectiu del taller és aconseguir un canvi d’actitud en matèria energètica entre la ciutadania i millorar la gestió del consum energètic. Al taller es farà una anàlisi pràctica de la factura de la llum, per posar a l’abast de les persones assistents els coneixements necessaris per reduir el consum energètic a la llar. Per això es recomana als assistents que portin una factura per tal que puguin fer el seguiment de les explicacions. La primera xerrada tindrà lloc el dia 1 de juliol al municipi de Vimbodí i Poblet. Les següents seran el dia 2 de juliol, al municipi de l’Espluga de Francolí, i el dia 8 de juliol, al municipi de Sarral.
La Setmana Europea de l’Energia Sostenible és una campanya de conscienciació que pretén sensibilitzar la societat en relació a l’estalvi i l’eficiència energètica com a camí per avançar cap un escenari de consum energètic responsable que contribueixi a assegurar un sistema energètic sostenible en línia amb els objectius europeus.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
