Els Torraires signen la millor actuació de l’any a l’Hospitalet de l’Infant

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Després d’un lluït cap de setmana de celebració del 20è aniversari de la colla a Montblanc, res de descans: els Torraires afrontaven una doble actuació diumenge passat, i se’n van sortir amb molt bona nota. Al matí, participaven a la diada de Sant Pere a l’Ametlla de Mar, convidats pels Xics Caleros, i hi descarregaven el tres de sis i el quatre de sis amb el pilar. A tercera ronda, la colla de la Conca va intentar el seu millor castell, el cinc de sis. Tot i presentar molt bones mides, el cinc va quedar en intent desmuntat per un malentès en els pisos superiors. Poder-se plantejar el seu màxim castell tan lluny de casa ja havia estat tot un èxit, però la colla encara en volia més. Per acabar, dos pilars de quatre i un bon dinar de germanor amb la colla amfitriona.
A la tarda encara quedava feina per fer, ja que els Torraires participaven a la festa major de l’Hospitalet de l’Infant, juntament amb els Xiquets de Vila-seca. Lluny d’acusar el cansament del matí, la colla s’ho va prendre amb ganes. Van arrencar amb un tres de sis perfecte, per atacar el gran repte del dia, el primer dos de sis de la temporada. Ho era, però no ho semblava: es va carregar i descarregar amb total seguretat. Engrescats per aquest pas aconseguit, els Torraires van tornar-hi amb el cinc de sis i, aquesta vegada sí, el van completar sense despentinar-se. Dos pilars de quatre simultanis més arrodonien aquesta magnífica jornada.
Cal tenir en compte que el cinc de sis no va arribar l’any passat fins a l’octubre, i enguany ja n’han completat dos. La colla, que no tornarà a actuar fins el dia 18 amb motiu de l’Acampada Jove, afronta la temporada amb optimisme.
A la tarda encara quedava feina per fer, ja que els Torraires participaven a la festa major de l’Hospitalet de l’Infant, juntament amb els Xiquets de Vila-seca. Lluny d’acusar el cansament del matí, la colla s’ho va prendre amb ganes. Van arrencar amb un tres de sis perfecte, per atacar el gran repte del dia, el primer dos de sis de la temporada. Ho era, però no ho semblava: es va carregar i descarregar amb total seguretat. Engrescats per aquest pas aconseguit, els Torraires van tornar-hi amb el cinc de sis i, aquesta vegada sí, el van completar sense despentinar-se. Dos pilars de quatre simultanis més arrodonien aquesta magnífica jornada.
Cal tenir en compte que el cinc de sis no va arribar l’any passat fins a l’octubre, i enguany ja n’han completat dos. La colla, que no tornarà a actuar fins el dia 18 amb motiu de l’Acampada Jove, afronta la temporada amb optimisme.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
