La Ruta del Cister al programa Evasion TV

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El canal Teledeporte va emetre un reportatge de la Treko Black 24h entorn al GR175 La Ruta del Cister en el programa Evasión TV que es va gravar els dies 20 i 21 de juny d’enguany i que es pot veure a través de RTVE “A la carta”.

Evasión TV és un programa de turisme actiu i d’esports outdoor que descobreix aventures  i  presenta els millors destins per gaudir de la natura i l’activitat a l’aire lliure. Aprofitant la prova d’orientació d’ultra resistència Treko Black 24h, celebrada en motiu dels 25 anys de La Ruta del Cister, es dóna a conèixer el GR175, l’únic sender de Gran Recorregut que uneix els tres monestirs cistercencs entre sí: Santes Creus a l’Alt Camp, Poblet a la Conca de Barberà i Vallbona de les Monges a l’Urgell; en una visió diferent i de caràcter esportiu.

Al llarg de l’any es celebren diferents activitats de turisme actiu que aprofiten trams del recorregut del GR175 i que serveixen per donar-lo a conèixer, com: La Serralenca (febrer), Trekorientació (maig), Missatgers del Cister (juny), la Pujada al Nas del Gegant (desembre), entre altres.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres