Torna el cicle “Els Orgues de Catalunya”

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
A partir d’aquest passat dimecres 1 de juliol s’ha encetat una nova edició del cicle “Els Orgues de Catalunya”. Aquesta serà la XXXI edició del cicle, que també fa parada a la Conca de Barberà.
Concretament, s’ha programat un concert a la Parròquia de Santa Maria de Montblanc pel proper 11 de juliol que anirà de la mà de Felip López.
El concert serà a partir de les 10 de la nit i comptarà amb un programa de set peces.
Concretament, s’ha programat un concert a la Parròquia de Santa Maria de Montblanc pel proper 11 de juliol que anirà de la mà de Felip López.
El concert serà a partir de les 10 de la nit i comptarà amb un programa de set peces.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
