Torna el cicle “Els Orgues de Catalunya”

Montblanc

Orgue de Santa Maria de Montblanc
Orgue de Santa Maria de Montblanc
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
A partir d’aquest passat dimecres 1 de juliol s’ha encetat una nova edició del cicle “Els Orgues de Catalunya”. Aquesta serà la XXXI edició del cicle, que també fa parada a la Conca de Barberà.

Concretament, s’ha programat un concert a la Parròquia de Santa Maria de Montblanc pel proper 11 de juliol que anirà de la mà de Felip López.

El concert serà a partir de les 10 de la nit i comptarà amb un programa de set peces.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres