Aquest dimarts hi ha hagut dos incendis a la Conca de Barberà

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest dimarts 7 de juliol s'han produït dos incendis a la comarca de la Conca de Barberà.
El primer dels incendis ha tingut lloc al municipi de l'Espluga de Francolí, amb un avís als Bombers de la Generalitat a les 12.58h. El foc s'ha iniciat a la zona propera al camí de Milmanda i, segons han apuntat els Agents Rurals, s'ha cremat mitja hectàrea de zona de vegetació agrícola i zona boscosa. A les 18.21h es donava per apagat el foc en el que hi han intervingut fins a nou dotacions de Bombers, una d'elles aèrea.
D'altra banda, a les 15.13h es rebia l'avís per un nou incendi a la zona entre Lilla i Prenafeta, al terme municipal de Montblanc. Recordem que en aquesta zona ja hi va haver un incendi la setmana passada. Segons apuntàven els Bombers de la Generalitat, el foc s'hauria iniciat en un camí asfaltat i s'han cremat aproximadament 1.000m2 de vegetació. En aquest foc hi han treballat 11 dotacions de Bombers, tres d'elles aèries. A les 16.31h aquest incendi ja es donava per controlat tot i que s'hi quedava una dotació remullant la zona.
El primer dels incendis ha tingut lloc al municipi de l'Espluga de Francolí, amb un avís als Bombers de la Generalitat a les 12.58h. El foc s'ha iniciat a la zona propera al camí de Milmanda i, segons han apuntat els Agents Rurals, s'ha cremat mitja hectàrea de zona de vegetació agrícola i zona boscosa. A les 18.21h es donava per apagat el foc en el que hi han intervingut fins a nou dotacions de Bombers, una d'elles aèrea.
D'altra banda, a les 15.13h es rebia l'avís per un nou incendi a la zona entre Lilla i Prenafeta, al terme municipal de Montblanc. Recordem que en aquesta zona ja hi va haver un incendi la setmana passada. Segons apuntàven els Bombers de la Generalitat, el foc s'hauria iniciat en un camí asfaltat i s'han cremat aproximadament 1.000m2 de vegetació. En aquest foc hi han treballat 11 dotacions de Bombers, tres d'elles aèries. A les 16.31h aquest incendi ja es donava per controlat tot i que s'hi quedava una dotació remullant la zona.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres

