Incendi en un habitatge de Santa Coloma

Santa Coloma de Queralt

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Fort ensurt el que es viu en aquests moments a Santa Coloma de Queralt, després de que a les 13.25 h els Bombers de la Generalitat rebessin un avís d’un foc que es produïa en el pati interior d’un habitatge situat a la carretera d’Igualada.

Segons han explicat els Bombers de la Generalitat a aquesta redacció, ràpidament el foc s’ha propagat cap a un antic taller de vehicles situat als baixos d’un habitatge de tres plantes i que encara cremava al cent per cent.

Fins el lloc dels fets s’hi ha desplaçat inicialment un mitjà aeri i catorze dotacions terrestres, marxant posteriorment el mitjà aeri. Preventivament, els Mossos d’Esquadra han desallotjat sis persones que viuen en dos habitatges propers.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres