Incendi en un habitatge de Santa Coloma

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Fort ensurt el que es viu en aquests moments a Santa Coloma de Queralt, després de que a les 13.25 h els Bombers de la Generalitat rebessin un avís d’un foc que es produïa en el pati interior d’un habitatge situat a la carretera d’Igualada.
Segons han explicat els Bombers de la Generalitat a aquesta redacció, ràpidament el foc s’ha propagat cap a un antic taller de vehicles situat als baixos d’un habitatge de tres plantes i que encara cremava al cent per cent.
Fins el lloc dels fets s’hi ha desplaçat inicialment un mitjà aeri i catorze dotacions terrestres, marxant posteriorment el mitjà aeri. Preventivament, els Mossos d’Esquadra han desallotjat sis persones que viuen en dos habitatges propers.
Segons han explicat els Bombers de la Generalitat a aquesta redacció, ràpidament el foc s’ha propagat cap a un antic taller de vehicles situat als baixos d’un habitatge de tres plantes i que encara cremava al cent per cent.
Fins el lloc dels fets s’hi ha desplaçat inicialment un mitjà aeri i catorze dotacions terrestres, marxant posteriorment el mitjà aeri. Preventivament, els Mossos d’Esquadra han desallotjat sis persones que viuen en dos habitatges propers.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
