Triatló infantil Mulla’t per l’Esclerosi Múltiple aquest diumenge 12 de juliol

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El Club BTT Montblanc, el Club Atlètic Montblanc i el Consell Municipal de Joventut organitzen el proper diumenge 12 de juliol la quarta triatló infantil Mulla’t Per l’Esclerosi Múltiple, dins de la setmana de la joventut
La triatló és una modalitat esportiva que combina tres modalitats: natació, bicicleta i cursa a peu.
La triatló tindrà lloc a la zona municipal esportiva (piscina i voltants) i serà de caire no competitiu. L’objectiu és fomentar l’esport entre les edats més joves.
Els horaris seran els següents:
10:45 - Entrega dels dorsals a la piscina municipal.
11:00 - Concentració de tots participants. Repartiment per categories.
11:10 – Sortida dels Minis
11:20 - Sortida categoria Prebenjamins
11:40 - Sortida categoria Benjamins
12:00 - Sortida categoria Alevins
12:20 - Sortida categoria Infantils
Les inscripcions es poden fer a la piscina municipal del 7 al 10 de juliol de les 11 del matí a les 7 de la tarda. Del 7 al 11 de juliol a l’antiga església de Sant Francesc a les tardes. El mateix dia de la triatló, de les 10 a 10:30 h del matí a la piscina.
El preu de la inscripció és de 2 euros, que es destinaran a la campanya “Mulla’t per l’Esclerosi Múltiple”.
La triatló és una modalitat esportiva que combina tres modalitats: natació, bicicleta i cursa a peu.
La triatló tindrà lloc a la zona municipal esportiva (piscina i voltants) i serà de caire no competitiu. L’objectiu és fomentar l’esport entre les edats més joves.
Els horaris seran els següents:
10:45 - Entrega dels dorsals a la piscina municipal.
11:00 - Concentració de tots participants. Repartiment per categories.
11:10 – Sortida dels Minis
11:20 - Sortida categoria Prebenjamins
11:40 - Sortida categoria Benjamins
12:00 - Sortida categoria Alevins
12:20 - Sortida categoria Infantils
Les inscripcions es poden fer a la piscina municipal del 7 al 10 de juliol de les 11 del matí a les 7 de la tarda. Del 7 al 11 de juliol a l’antiga església de Sant Francesc a les tardes. El mateix dia de la triatló, de les 10 a 10:30 h del matí a la piscina.
El preu de la inscripció és de 2 euros, que es destinaran a la campanya “Mulla’t per l’Esclerosi Múltiple”.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
