El Mulla't es viu amb intensitat a Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Montblanc i l’Espluga de Francolí, a més d’altres localitats de la nostra comarca i del conjunt del país, han viscut la celebració aquest migdia, dels actes del “Mulla’t per l’Esclerosi Múltiple”.
En aquest sentit, a Montblanc es celebrava una activitat complementària com és la Triatló Infantil “Mulla’t per l’Esclerosi Múltiple”, que s’ha iniciat a 3/4 d’11 del matí, amb l’entrega dels dorsals a la piscina municipal i ha continuat fins a les 12, amb la sortida de la categoria infantil; sent aquesta una activitat organitzada pel Club Atlètic Montblanc (CAM) i que un any més, ha comptat amb una destacada participació, en les diferents categories: Minis; Prebenjamí; Benjamí; Aleví i Infantil.
En les diferents piscines els abonaments no han valgut per un dia i el preu de l’entrada es destinava a les finalitats del Mulla’t, a més a més, de la venda de material divers.
En aquest sentit, a Montblanc es celebrava una activitat complementària com és la Triatló Infantil “Mulla’t per l’Esclerosi Múltiple”, que s’ha iniciat a 3/4 d’11 del matí, amb l’entrega dels dorsals a la piscina municipal i ha continuat fins a les 12, amb la sortida de la categoria infantil; sent aquesta una activitat organitzada pel Club Atlètic Montblanc (CAM) i que un any més, ha comptat amb una destacada participació, en les diferents categories: Minis; Prebenjamí; Benjamí; Aleví i Infantil.
En les diferents piscines els abonaments no han valgut per un dia i el preu de l’entrada es destinava a les finalitats del Mulla’t, a més a més, de la venda de material divers.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres

