Inaugurada l'agrobotiga-vinacoteca de Montblanc

Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

Aquest dissabte, 11 de juliol de 2015, Montblanc ha vist, després de les obres iniciades el mes de maig de l'any passat, com s'inaugurava l'agrobotiga-vinacoteca, situada a una de les entrades de la vila (Muralla Santa Tecla, 54), a l'antic Sindicat de Vinyaters de la Capital de la Conca de Barberà.

L'acte tenia lloc a les vuit del vespre, amb una bona participació. Entre els presents cal destacar l'assistència de
Josep Andreu, alcalde de Montblanc; Josep Pijoan, president del Consell Comarcal de la Conca de Barberà; Anton Ballvé, director dels Serveis Territorials d'Agricultura a Tarragona; Joan Olivella, diputat a la Diputació de Tarragona; Mariona Rendé, presidenta de la DO Conca de Barberà.

L'agrobotiga-vinacoteca de Montblanc, establiment que vendrà productes i vins i caves de la Conca de Barberà, és el resultat de la rehabilitació del Celler modernista obra de Cèsar Martinell i que data del 1919.

El projecte era una de les prioritats del consistori montblanquí i ha comptat amb l'ajuda de la Diputació de Tarragona i de fons europeus.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres