Inaugurada l'agrobotiga-vinacoteca de Montblanc

Aquest dissabte, 11 de juliol de 2015, Montblanc ha vist, després de les obres iniciades el mes de maig de l'any passat, com s'inaugurava l'agrobotiga-vinacoteca, situada a una de les entrades de la vila (Muralla Santa Tecla, 54), a l'antic Sindicat de Vinyaters de la Capital de la Conca de Barberà.
L'acte tenia lloc a les vuit del vespre, amb una bona participació. Entre els presents cal destacar l'assistència de Josep Andreu, alcalde de Montblanc; Josep Pijoan, president del Consell Comarcal de la Conca de Barberà; Anton Ballvé, director dels Serveis Territorials d'Agricultura a Tarragona; Joan Olivella, diputat a la Diputació de Tarragona; Mariona Rendé, presidenta de la DO Conca de Barberà.
L'agrobotiga-vinacoteca de Montblanc, establiment que vendrà productes i vins i caves de la Conca de Barberà, és el resultat de la rehabilitació del Celler modernista obra de Cèsar Martinell i que data del 1919.
El projecte era una de les prioritats del consistori montblanquí i ha comptat amb l'ajuda de la Diputació de Tarragona i de fons europeus.
