Els Amics dels Gegant tornen a casa després de portar la cultura catalana fins a les Illes Açores

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Del 7 al 13 de juliol els Amics dels Gegants de Montblanc van viatjar a les Illes Açores on van ser ambaixadors de la cultura catalana.

Un total de 37 montblanquins van prendre part d’aquesta sortida per participar a les Festes do Espitiro Santo de la ciutat de Ponta Delgada.

Els Veguers de Montblanc van actuar per primer cop, el dimecres 8 de juliol a la nit, juntament amb el grup de percussió “Bora la Tocar”. Una actuació que va ser admirada per moltíssims ciutadans de l’illa que van quedar meravellats pels gegants i els seus balls. La següent actuació, fou el divendres 10 de juliol, en aquesta ocasió pel grup de folk i els gegants de Ponta Delgada. I l’actuació principal arribava el dissabte 11, al migdia, quan varen tenir l’honor d’obrir la processó cívica de les Festes Do Espirito Santo, un esdeveniment que va congregar milers de persones que van poder veure-la desfilar durant més de 5 hores.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres