El cicle de concerts d’estiu de la Ruta del Cister comença el proper dissbte

Montblanc

Monestir de Santes Creus
Monestir de Santes Creus
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El proper 25 de juliol a les 8 del vespre el Reial Monestir de Vallbona obrirà el cicle de concerts d’estiu de la Ruta del Cister.  Concretament serà Vespres d’Arnadí -i virtuosi mendicanti- qui encetarà el cicle, tocant un repertori de brillants peces de música barroca.

L’endemà, el 26 de juliol, a les 12.30 h, continuarà el cicle amb el drama litúrgic del Cant de la Sibil·la, interpretat pel gran contratenor Jordi Domènech i el cor La Xàntria. Pere Lluís Biosca en serà el director, i Jordi Reguant tocarà l’Orgue i clavissímbalum.

A continuació, a les 6 de la tarda, el Reial Monestir de Vallbona acollirà Alba Ventura al piano -els grans estudis-, un excepcional repertori d’estudis de piano.
El 8 d’agost a les 10 de la nit serà al Reial Monestir de Santes Creus on tindrà lloc el concert d’una de les formacions més reconegudes de la música gospel a Europa. The Kingdom Gospel Choir farà vibrar els assistents gràcies a la seva profunda experiència espiritual interior, embolcallada per la puresa i l’austeritat dels murs del Cister.

El cicle clourà el 15 d’agost, a les 7 de la tarda a Bellpuig, al Convent de Sant Bartomeu, amb un concert de jazz a càrrec d’Alberto Bello & Oriol Saña, que oferiran el millor Jazz Manouche Gipsy Swing en estat pur que transportarà els assistents a l’Europa dels anys trenta i quaranta.

Les entrades es poden adquirir a codetickets.com. Per a més informació, visiteu el web de la Ruta del Cister.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres