Una vegada més, èxit de participació en l’11a edició de Festalateva a Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L’onzena edició de la Festalateva de Montblanc finalitza amb una setmana plena d’actes destinats tant a joves com a grans, amb molta afluència de públic i una gran rebuda. Aquest any la Festalateva, organitzada per l’Ajuntament de Montblanc i el Consell de Municipal de Joventut i que ha tinugt lloc entre els dies 6 i 12 de juliol, clou l’edició havent esdevingut un èxit important pel programa farcit d’activitats per a tothom i per la participació.
La tarda del dilluns començaven les activitats d’aquesta setmana amb la festa de l’escuma i el taller per ballar el drac petit. Dimarts van tenir lloc el taller de pintar globus, la sessió de com explicar contes i el taller de foc a càrrec la colla infantil Muralles de Foc. Dimecres, el taller de pintar samarretes, el taller de pizzes a càrrec del Cortijo, el taller de perruqueria a càrrec de G Perruquers, la sessió de planetari, el taller pintem un mural per a la biblioteca, la sessió de Zumba a càrrec del gimnàs Montblanc i el taller de dj que s’havia programat per dilluns. Per donar fi a la setmana, el dijous, es van fer el taller de trenetes, el taller de percussió i instruments reciclats, el taller de circ, el taller de foc a càrrec dels Dimonis de Montblanc i el concurs de menjar síndries, que era una de les novetats d’enguany i amb la qual els participants s’ho van passar d’allò més bé.
Per tancar les activitats de la setmana, el divendres hi va haver inflables a la plaça de sant Francesc que van fer passar una bona estona als més petits i a la nit, una vam repetir una activitat de l’edició passada on els joves van poder gaudir d’una vetllada d’inflables com si fossin nens.
El dissabte a la tarda, es va dur a terme una nova edició del Treu la peça amb la participació de l’aligot petit i de més d’una vintena de peces construïdes pels infants i joves de la vila. Després de la cercavila, la ballada final es va realitzar al claustre de Sant Francesc, on es va realitzar l’espectacle d’animació infantil Motxi Totxi. Seguidament 300 persones es van aplegar en la Caminada Popular “Mou el cor contra el càncer”.
L’Orquestra Ghetto va encarregar-se de la festa jove el divendres a la nit. Seguidament hi va haver l’actuació del jove dj Albert Sala, que per segona vegada va posar la nota festiva i musical per tancar la nit jove.
El matí del diumenge, al complex esportiu Josep Gomis i Martí, es va celebrar una nova edició de la triatló i del Mulla’t per l’esclerosi múltiple. Els més de 35 infants que hi van participar van córrer, nedar i anar en bicicleta per completar la prova.
Tal com passava els altres anys, en aquesta edició també es podien trobar diferents elements de pràctica esportiva, com ara porteries de futbol, cistelles de bàsquet i un inflable que han esdevingut un gran èxit entre els joves de Montblanc.
Gràcies a l’èxit que hi va haver l’any passat s’han tornat a fer les activitats nocturnes. Una cinquantena de joves va recórrer tots els racons de la vila el dilluns buscant els mapes amagats per a l’ocasió; mentrestant, es duia a terme un concert a capella amb el grup Pokers al claustre de St Francesc. Dimarts la narradora Carme Gonzàlez va fer gaudir al públic d’una sessió de conta contes. Dimecres, va tenir lloc el tast de cervesa i finalment, el dijous, l’espectacle de circ “Fly brothers” es va fer al claustre.
Aquesta edició de la Setmana de la Joventut ha servit per fer notar la consolidació de la festa. La participació ha augmentat respecte l’any anterior i el públic ha pogut gaudir d’algunes activitats que ja s’han esdevingut un clàssic, però també de noves com el concurs de menjar síndries, que s’ha convertit en un referent de les festes d’estiu per a tots els veïns de Montblanc. Des de l’Ajuntament de Montblanc, a través de la Regidoria de Joventut i del Consell de Municipal de Joventut, es vol agrair la participació i col·laboració desinteressada de les diferents administracions, l’Oficina Turisme, les entitats (Barjaula, Club Atlètic Montblanc, Dimonis de Montblanc, Diables Infantils Muralles de Foc, Drac i Àliga de Montblanc, i Protecció Civil Montblanc, Ràdio Montblanc); establiments (El Cortijo, Gimnàs Montblanc, G Perruquers, Quèdequè, Restaurant St Francesc), el dj Albert Sala, i sobretot a la vintena de joves (Alex M, Àngels, Anna C, Anna F, Ariadna P, Daniel N, Eloi S, Guillem S, Helena N, Janet V, Mar, Marc C, Marc T, Marina Ll, Miguel, Miquel Àngel M, Núria S, Pau R, Paula S, Roger G, Sara M, i el Xavier S) que han contribuït a fer possible una nova edició edició de Festalateva gràcies al seu esforç, il·lusió i paciència.
La tarda del dilluns començaven les activitats d’aquesta setmana amb la festa de l’escuma i el taller per ballar el drac petit. Dimarts van tenir lloc el taller de pintar globus, la sessió de com explicar contes i el taller de foc a càrrec la colla infantil Muralles de Foc. Dimecres, el taller de pintar samarretes, el taller de pizzes a càrrec del Cortijo, el taller de perruqueria a càrrec de G Perruquers, la sessió de planetari, el taller pintem un mural per a la biblioteca, la sessió de Zumba a càrrec del gimnàs Montblanc i el taller de dj que s’havia programat per dilluns. Per donar fi a la setmana, el dijous, es van fer el taller de trenetes, el taller de percussió i instruments reciclats, el taller de circ, el taller de foc a càrrec dels Dimonis de Montblanc i el concurs de menjar síndries, que era una de les novetats d’enguany i amb la qual els participants s’ho van passar d’allò més bé.
Per tancar les activitats de la setmana, el divendres hi va haver inflables a la plaça de sant Francesc que van fer passar una bona estona als més petits i a la nit, una vam repetir una activitat de l’edició passada on els joves van poder gaudir d’una vetllada d’inflables com si fossin nens.
El dissabte a la tarda, es va dur a terme una nova edició del Treu la peça amb la participació de l’aligot petit i de més d’una vintena de peces construïdes pels infants i joves de la vila. Després de la cercavila, la ballada final es va realitzar al claustre de Sant Francesc, on es va realitzar l’espectacle d’animació infantil Motxi Totxi. Seguidament 300 persones es van aplegar en la Caminada Popular “Mou el cor contra el càncer”.
L’Orquestra Ghetto va encarregar-se de la festa jove el divendres a la nit. Seguidament hi va haver l’actuació del jove dj Albert Sala, que per segona vegada va posar la nota festiva i musical per tancar la nit jove.
El matí del diumenge, al complex esportiu Josep Gomis i Martí, es va celebrar una nova edició de la triatló i del Mulla’t per l’esclerosi múltiple. Els més de 35 infants que hi van participar van córrer, nedar i anar en bicicleta per completar la prova.
Tal com passava els altres anys, en aquesta edició també es podien trobar diferents elements de pràctica esportiva, com ara porteries de futbol, cistelles de bàsquet i un inflable que han esdevingut un gran èxit entre els joves de Montblanc.
Gràcies a l’èxit que hi va haver l’any passat s’han tornat a fer les activitats nocturnes. Una cinquantena de joves va recórrer tots els racons de la vila el dilluns buscant els mapes amagats per a l’ocasió; mentrestant, es duia a terme un concert a capella amb el grup Pokers al claustre de St Francesc. Dimarts la narradora Carme Gonzàlez va fer gaudir al públic d’una sessió de conta contes. Dimecres, va tenir lloc el tast de cervesa i finalment, el dijous, l’espectacle de circ “Fly brothers” es va fer al claustre.
Aquesta edició de la Setmana de la Joventut ha servit per fer notar la consolidació de la festa. La participació ha augmentat respecte l’any anterior i el públic ha pogut gaudir d’algunes activitats que ja s’han esdevingut un clàssic, però també de noves com el concurs de menjar síndries, que s’ha convertit en un referent de les festes d’estiu per a tots els veïns de Montblanc. Des de l’Ajuntament de Montblanc, a través de la Regidoria de Joventut i del Consell de Municipal de Joventut, es vol agrair la participació i col·laboració desinteressada de les diferents administracions, l’Oficina Turisme, les entitats (Barjaula, Club Atlètic Montblanc, Dimonis de Montblanc, Diables Infantils Muralles de Foc, Drac i Àliga de Montblanc, i Protecció Civil Montblanc, Ràdio Montblanc); establiments (El Cortijo, Gimnàs Montblanc, G Perruquers, Quèdequè, Restaurant St Francesc), el dj Albert Sala, i sobretot a la vintena de joves (Alex M, Àngels, Anna C, Anna F, Ariadna P, Daniel N, Eloi S, Guillem S, Helena N, Janet V, Mar, Marc C, Marc T, Marina Ll, Miguel, Miquel Àngel M, Núria S, Pau R, Paula S, Roger G, Sara M, i el Xavier S) que han contribuït a fer possible una nova edició edició de Festalateva gràcies al seu esforç, il·lusió i paciència.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
