Montblanc renova el conveni per potenciar el seu comerç

Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest divendres 17 de juliol ha tingut lloc a la sala de plens de l’Ajuntament de Montblanc la signatura de renovació del conveni entre l’Ajuntament de Montblanc, el Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya, la Unió de Botiguers i Comerciants de Montblanc i l’Associació d’Empresaris d’Hostaleria de la Conca de Barberà per a promoure el comerç a la Vila Ducal.

Han participat en aquesta signatura doncs, Josep Maria Recasens, director general de Comerç; Sílvia Lafebre, regidora de Comerç de l’Ajuntament de Montblanc; Jordi Robusté, president de la Unió de Botiguers i Comerciants de Montblanc; i Jaume Hernández, president de l’Associació d’Empresaris d’Hostaleria de la Conca de Barberà.

L’objectiu del conveni que, com dèiem, és una continuació de convenis realitzats ja anteriorment, és consolidar i crear noves sinergies comercials urbanes que donin respostes a les necessitats actuals dels consumidors, i convertir l’equipament comercial en l’element motor de la revitalització comercial i urbanística del seu entorn.

Segons ha apuntat Recasens, les aportacions de la Generalitat són de gairebé 34.000 euros, dividides en 9.000 euros per al programa de l’Associació d’Empresaris d’Hostaleria de la Conca de Barberà i 24.913 euros per al programa de la Unió de Botiguers i Comerciants de Montblanc.

Des de l’Associació d’Empresaris d’Hostaleria de la Conca de Barberà s’ha remarcat les ganes de potenciar la marca gastronòmica de la zona i intentar buscar la diferenciació amb altres destinacions turístiques, entre altres, amb el projecte de portal de reserves on ja hi estan dedicant esforços.

Pel que fa a la Unió de Botiguers i Comerciants de Montblanc s’ha ressaltat la implantació d’una targeta de fidelització que, possiblement, estarà operativa cap a finals d’any.

Aquest acte ha estat el primer que realitza com a regidora a l’Ajuntament de Montblanc Sílvia Lafebre, la qual ha expressat la satisfacció per començar amb un projecte com aquest i ha explicat que des de l’Ajuntament de Montblanc es dóna suport al sector comercial i s’espera que tothom s’hi senti reflectit i compromès.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres